Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalFAQLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 State of the Bane 09JULY2010 PL

Go down 
AutorWiadomość
LadyAwa
The Alpha and the Full Version
LadyAwa


Posts : 1199
Join date : 01/08/2009
Age : 33
Location : jakieś 1023 km od Jyväskylä

State of the Bane 09JULY2010 PL Empty
PisanieTemat: State of the Bane 09JULY2010 PL   State of the Bane 09JULY2010 PL I_icon_minitimeSob Lip 10, 2010 12:37 pm

Mamy przyjemność przedstawić wam State of the Bane July 2010!

Lipiec, 2009
Jak większość z was pamięta, Shadowbane został oficjalnie zamknięty pierwszego lipca 2009 roku. Chociaż projekt SBE istniał na długo przed tą datą, to właśnie wtedy wszystko zaczęło sie na poważnie. W rok później nadal ciężko pracujemy, lecz wciąż pragniemy przywrócić SB dla każdego. Przez ten ostatni rok poczyniliśmy spore postępy jako efekt wielu poświęceń z naszej strony. Nasz projekt ma szczęście mieć tak zaangażowany zespół i społeczność, której wsparcie jest naszym kluczem do sukcesu.

W tym miejscu SBE Team chciałby podziękować całej społeczności za umozliwienie nam tego. Bez tak entuzjastycznej społeczności nasz projekt nigdy nie zaszedłby tak daleko - naprawdę to doceniamy!

Rozwój serwera
Poczyniliśmy spory postęp w ciągu ostatniego miesiąca jeśli chodzi o rozwój serwera. Najbardziej ekscytującym zadaniem była strefa mocy, w której Rich harował jak wół, by ten najważniejszy system w SB działał jak należy. W tym czasie najbardziej istotna część mocy została zaimplementowana, włącznie z mocami broni i zaklęć, np. sprint, ts, niektóre stuny, bleedy, dot spells, buffy, debuffy i comabat stances. Główna praca nad walką postępowała razem z pracą nad mocami więc także w tej strefie poczyniliśmy postępy. Poniżej znajdziecie ss zrobiony przez Dreamsicle'a przedstwiający kilka mocy w akcji na pasku efektów, zwłaszcza buffy i debuffy.

State of the Bane 09JULY2010 PL 29zwk9g

Jak zwykle, jeszcze więcej formuł zostało wprowadzonych w zeszłym miesiącu. Poniżej znajdziecie częściową listę formuł obecnie zaimplementowanych i działających.

* szybkość poruszania się
* modyfikatory szybkości ras i klas
* modyfikator skilla Running
* podstawowe staty
* zmodyfikowane staty
* atr
* def
* dmg
* hp/mp/sp przed awansem do profesji
* dostępne stat points
* niewykorzystane stat points
* procentowe skille bazowe
* zmodyfikowane procentowe skille bazowe
* effektywne procentowe skille bazowe
* zużycie staminy w walce
* dmg od broni
* atr vs def

Jeśli chodzi o inne newsy, Clay kontynuuje główną pracę nad infrastrukturą i reorganizacją serwera, co jest bardzo ważne przed nadchodzącym eventem. Eighty pracuje nad przedmiotami, jego ostatnimi osiągnięciami jest działający bank i vault. Wszystko wreszcie zaczyna się kształtować i naprawdę jesteśmy zadowoleni z postępów z zeszłego miesiąca.

Lista rzeczy pozostających do wprowadzenia coraz bardziej się skraca, kilka z większych to npc, AI mobów, zarządzanie i umiejscowienie miast, kopalni oraz mechanika bane'ów. Mamy nadzieję, że to jasno pokazuje, gdzie teraz jesteśmy i czego oczekiwać w przyszłości!

Design
Design Team dzieli swój czas między ustawianiem mobów i budynków według raportów testing teamu. Ci ludzie, zarówno developerzy i testerzy pracują naprawdę ciężko aby osiągnąć nasze cele. KonradKnox, Aerumna, Daymar, Ganked i Dyson spędzili niezliczone godziny ustawiając moby i są oni prawdziwym atutem naszego projektu.

Kolejna strefa, nad którą design team spędził trochę czasu to usuwanie i weryfikowanie formuł. Arkanis pracuje nad formułą hp po awansie postaci, a Daymar koncentruje się na formułach na dmg melee i zaklęć. Dzięki temu developerzy mogą być pewni, że wszystko jest na swoim miejscu.

Testy
Po częściowym wprowadzeniu mocy testing team przystąpił do ich testowania i wyłapywania błędów w nich zawartych. Znaleźli już mnóstwo bugów, po których poprawieniu SB coraz bardziej przypomina tę grę, którą wyscy pamiętamy. Poza tym testing team przygląda się także walce i lataniu, raportując wszystkie kwestie z nimi związane. Wiele spraw dostyczących mocy może być spowodowanych przez latanie lub inne systemy walki, więc takie testy prowadzone są równocześnie.

Konkursy
Na jakiś czas zawieszamy character optimization contest, ponieważ będziemy szukać innych pomysłów na konkursy. Kilka opcji to konkurs na tapetę SBEmu (jak zasugerował Daymar w pewnym temacie), na promocyjny filmik (kiedy będzie już bliżej do otwarcia), i prawdopodobnie na budowanie grupy, jak zasugerowało kilku graczy. Zespół na razie będzie zajmował się innymi sprawami w najbliższej przyszłości, ale zamierzamy wprowadzić więcej konkursów po jakimś czasie, aby ulepszyć naszą społeczność i rozprzestrzenić info o SBEmu.

Public Test Event
W poniedziałek, 12-tego lipca, o ile wszystko pójdzie dobrze, otworzymy serwer na krótki event. Event ten będzie miał trochę ograniczeń, które przedstawię za chwilę szerzej, ale głównie ma on przygotować nas na większy i bardziej dopracowany event w bliskiej przyszłości. Jak ludzie są świadomi, najbliższy event skupi się na walce PvP, więc poprawnie działające moce są kluczowe dla powodzenia eventu.

Ponieważ nie wszystkie moce zostały jeszcze wprowadzone, test w poniedziałek będzie ograniczony do poziomu 10-tego. Chociaz to troche ogranicza poziom testów, to pomoże teamowi naprawić podstawowe bugi w walce i już wprowadzonych mocach. Poza tym, pozwoli to Richowi skoncentrować się tylko na mocach poziomów 1-10 (także tych podstawowyc, jak sprint czy ts) więc wszystkie te moce powinny działać w czasie testu. Najlepiej byłoby, gdyby pozwoliło to na jeszcze lepszą zabawę, każdy powinien mieć moce, które pamięta, na levelu 10.W miarę zbliżania się eventu ogłosimy dodatkowe informacje, więc pilnujcie forum!

Public Preview 2
Po 12-tym lipca będziemy mogli podać bardziej szczegółowe info na ten temat, ale na razie bezpieczniej jest powiedzieć, że nastąpi to względnie wkrótce. Będzie to głównie zależeć od tego, jak pójdzie pierwszy public test, ale musimy też się dowiedzieć, które moce mogą zostać uzupełnione. Chcemy uczynić ten drugi event tak niesamowitym, jak to możliwe, co oznacza, że musimy być ostrożni i nie spieszyć się z niczym. Poinformujemy was gdzieś po 12-tym lipca, więc sprawdzajcie forum.
Powrót do góry Go down
 
State of the Bane 09JULY2010 PL
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» State Of Bane VIII
» State of Bane... update
» State of the Bane 04FEB2011
» State of Bane 04MARCH2011
»  State of the Bane Q4 2013

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Shadowbane POLSKA :: Forum PL :: Newsy i plotki-
Skocz do: